GRUP B PCMARTORELL

GRUP B PCMARTORELL

domingo, 25 de octubre de 2015

MONTSERRATINA 2015 .... tota la carn a la graella !!!

Coincideixo en la opinio amb el company Cañi de l'A que no hi ha manera, ni el darrer dia a la mitica Montserratina, de que pugem tranquilets i agrupadets com una autentica Penya !!

I es que HI HA MOLTS GALLS AL GALLINER !! i alguna gallina també !! . i consti per endavant que ja m'hi poso jo també dins el sac. Ens escalfem de seguida i .... maricón el último !!

Hem anat una molt bona colla avui a la pujada a Montserrat. Tants i tant desperdigats que no els hem pogut ni contar, pero del B arribabem a vint segur.

Fins a Olesa se n'ocupa el Siscu, fent una escapadeta, de que ja hi hagi els primers trencaments i es comenci a córrer massa

i fins a Monistrol el Santi V. amb tota la seva planta fot el ritme de creuer que ens obliga a tots a anar gairebe en fila índia

I com que veig que la cosa anira a base de "ataques i contraataques" tota la pu... pujada, decideixo arrencar a tope des de baix i si de cas el que vulgui, i pugui, que em segueixi. Disposat a arribar fins a dalt o a rebentar pel camí, veig a les poques curves que el Verdiell (que acabava de dir que volia anar tranquil !!) ja havia picat i m'anava "a la caza". Mare de Déu, aquest fara amb mi el que voldrà, penso. Pero no li vull posar facil i apreto perque li costi els primers 3 kms enxampar-me. Ja em te i pot reventar-me quan vulgui, pero ja em diu de seguida que no em pensa rellevar gens.,Quasi que millor perque si es posa davant a tirar jo revento segur !!!. Així que continuo marcant ritme cap amunt, trovem els companys Jaime, Xavi, David pel cami i al final ens plantem a dalt tots dos amb la sensació compartida d'haver fet una ascenció sensacional !! Feina feta !!!

Van arribant el Abdel, Dolors, Valderas, Vander,  Pere, Alfonso , Chus, Jordi, Grau , Julio, Larry, Emili, Gonzalo i tota la gent (disculpeu que ja se que em deixo gent). Reunits a dalt, agafem (be,  Chus agafa) els pins , cinta de banderi i avall que fa fred i busquem Marganell per esmorzar i entrar en calor





Acabant l'esmorzar, una mica com sempre, cadascu tira per on vol, la Montserratina ja esta feta !!!

Aquesta ha estat enguany la meva particular historia de la Montserratina 2015

Moltes gracies a tots i totes els que hi heu volgut participar, ja que hem estat molts

Fins la propera !!!
Enric

No hay comentarios:

Publicar un comentario