GRUP B PCMARTORELL

GRUP B PCMARTORELL

lunes, 18 de mayo de 2015

CRONICA DE LA ETAPA ....... PER EN QUIM !!!

Despres   de tanta emoció: motos, giro i per fi la lliga per Barça,  em poso a fer la crònica,







 A las 7.30 del mati erem 10 bueno 8 mes dos afegits del A: el Sr. Tobella i  el Santi que els hi han cambiat el horari de sortida i s'han quedat sols 




Hem fet la ruta de Moli de Boixeda, que per ser franc no m'agrada ni mica per lo perillos del recorregut, la via mol rapida pro veta-qui que semblava no haver-hi gaire transit.



 Tot sortint direcció a Olesa, el Juan Delgado en companya de Dolors han posat un bon ritme, ja se sap que la part de la Puda es una mica fastigosa.




 Quan em arribat a Castellvell i Vilar, sorpresa desviament per obra, tot rapid arribem a Sant Juan de Vilatorrada, on hem tingut averia ( a punxat Lucas).

 Decidim anar fins Moli de Boixeda i baixar a Sant Juan a esmorçar.



 A la tornada elsdos altos cargos de la Penya, Presi i consorte junt amb  els del A els hi sabia a poc i han anat  cap a Salvador de la Guardiola  per fer 145 km.  El tems era poc calorós pero mol de sol total un goig anar em bici.

   Ara me'n vaig  a  gaudir de la victorià del Barça.



                                 VISCA EL BARÇA. !!!!!!

        QUIM

No hay comentarios:

Publicar un comentario